Aplicație inedită care elimină cozile, într-o instituţie cheie din Timişoara. De când...

Aplicație inedită care elimină cozile, într-o instituţie cheie din Timişoara. De când va funcţiona sistemul

0
DISTRIBUIȚI

Un sistem modern de gestionare a numerelor de ordine va fi disponibil în cel mult două luni la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor, a anunţat, pe Facebook, city-managerul Timişoarei, Robert Kristof. Astfel, timișorenii nu vor mai fi nevoiți să stea la cozi interminabile dacă apelează la serviciile instituţiei.

“A fost finalizată licitația pentru realizarea unui nou sistem de gestionare a numerelor de ordine. Noul sistem va permite afișarea în timp real pe pagina web a primariei, cât și pe aplicația mobilă a primăriei, a numărului de ordine curent.


Totodată, cei care vor veni să ridice un număr de ordine vor avea posibilitatea să tasteze numărul de telefon, iar sistemul le va trimite automat un mesaj cu aproximativ 15 minute înainte să ajungă ei la rând. Astfel cetățenii pot merge să rezolve alte lucruri în timpul în care ar fi trebuit să aștepte la coadă. Sistemul va fi implementat la Direcția de Evidență a Persoanelor și la registratura din cadrul la Primăriei Municipiului Timișoara, în maxim 60 de zile”, a scris Robert Kristof.

De asemenea, Nicolae Robu a lăudat sistemul modern care urmează să fie implementat și a precizat că “suntem preocupați să promovăm în oraș cât mai multe aplicații în conceptul de smart city și cred că stăm foarte bine la acest capitol. Aici e nelimitat spațiul de mișcare, aproape pentru orice se poate face câte o aplicație și viitorul va fi al acestor aplicații, în mod categoric. Sigur, un sistem integrat e de dorit”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.