Primăria Timișoara începe demersurile campaniei pentru bugetul participativ „Timișoara Decide”

Primăria Timișoara începe demersurile campaniei pentru bugetul participativ „Timișoara Decide”

0
DISTRIBUIȚI

Primăria Timișoara lansează două apeluri publice necesare desfășurării campaniei pentru prima ediție a bugetului participativ.

„Bugetul participativ este un instrument de management deschis, incluziv şi transparent, instrument care permite participarea reală a timișorenilor la guvernarea oraşului, aceştia putând decide în mod direct cum se va cheltui o sumă de trei milioane de lei din bugetul local”, au transmis, miercuri, reprezentanții Primăriei Timișoara.

Municipalitatea are nevoie de patru patru membri în Comisia pentru Bugetul Participativ.

Conform autorităților, în cadrul comisiei vor fi selectați doi reprezentanți ai unor organizații neguvernamentale și doi cetățeni implicați civic.


Comisia are multiple roluri, printre care rolul de a monitoriza campania și de a verifica eligibilitatea propuneri transmise de către cetățeni.

De asemenea, un al doilea apel vizează parteneri locali (organizații neguvernamentale).

Rolul partenerilor locali (organizații neguvernamentale) este de a asigura un grad mai mare de incluziune și diseminare în cadrul comunității prin realizarea activităților de suport. Toate detaliile despre rolurile membrilor comisiei și al partenerilor locale, precum și condițiile de participare și formularele de înscriere sunt disponibile pe site-ul campaniei.

Link apel pentru membri comisie: https://decidem.primariatm.ro/bp/selectie-comisie

Link apel pentru parteneri locali: https://decidem.primariatm.ro/bp/selectie-parteneri

Data limită de aplicare este 2 februarie 2022, ora 23:00. Afişare rezultate: 04.02.2022, ora 16:00.

Activitatea partenerilor locali și activitatea în cadrul Comisiei Bugetului Participativ „Timișoara Decide!” sunt voluntare (neremunerate) și se vor desfășura după următorul calendar:

  • februarie: Informarea și formarea cetățenilor pentru bugetul participativ;
  • martie: colectarea propunerilor de proiecte, verificarea eligibilității acestora, și centralizarea lor în „Lista generală de propuneri”;
  • aprilie – mai: analiza tehnică, juridică și financiară a propunerilor de proiecte eligibile și publicarea listei cu proiectele care se califică pentru etapa de votare;
  • 1 – 20 iunie: primirea și soluționarea contestațiilor;
  • 20 iunie – 20 iulie: votarea proiectelor;
  • 25 iulie: publicarea listei cu proiectele câștigătoare;
  • Implementarea proiectelor;
  • Evaluarea campaniei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.