Cum citeşti o carte sau asculţi o melodie direct de pe sticla...

Cum citeşti o carte sau asculţi o melodie direct de pe sticla cu vin

0
DISTRIBUIȚI

Poţi citi un roman sau asculta o melodie doar dacă te uiţi la o sticlă de vin. Cu condiţia ca pe sticlă să existe un cod 2D, iar pe telefonul the_winemobil să fie instalat un program. Aceasta este una dintre mai moderne metode de mMarketing, promovată de Vinvest şi Institutul Multimedia Româno Elveţian. Codurile bidimensionale 2D sunt tag-uri vizuale care aparțin unui nou concept ”Realitatea Adăugată”, care face legătura între lumea reală și cea virtuală. Primul pas – trebuie să-ţi descarci pe telefonul mobil un program de pe www.code2wine.ro.


Ulterior, codurile 2D de pe sticlele de vin, care au forma unui timbru, vor fi decodificate cu ajutorul mobilului care trebuie să aibă o legătură la internet. Clientul va putea astfel să afle informaţii despre vinul pe care-l degustă, va putea asculta o melodie de voie bună sau chiar să citească un volum de poezie. ” Practic, posibilităţile sunt nelimitate, totul depinzând doar de imaginaţia celui care aplică pe sticlă codul” a susţinut Alina Mucichescu, director de marketing al Vinvest. Noul concept va fi folosit şi la ediţia a opta a Salonului internaţional de vinuri, care va avea loc la Timişoara, în aprilie 2011.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.