Centura Caransebeșului, o lucrare în care s-au “turnat” 30 de milioane de...

Centura Caransebeșului, o lucrare în care s-au “turnat” 30 de milioane de euro, se închide pentru reparații a doua oară în doi ani

0
DISTRIBUIȚI

Centura-Caransebes_1

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) închide, de azi până pe 31 iulie, traficul pe șoseaua de centură a Caransebeșului. În acest interval se vor face reparații la un pod, dar nu se va repara și șoseaua atinsă de distrugere, la numai doi ani de la momentul în care a fost data în folosință.

Varianta ocolitoare a Caransebeşului, inaugurată în decembrie 2011, a costat 30 de milioane de euro. Lucrările au durat doi ani. La cinci luni de la deschidere (mai anul tercut) circulaţia pe centură a fost oprită timp de două luni, din cauza gropilor proaspăt apărute ce necesitau reparații. Șoseaua nu făcuse față iernii și în primăvară se prezenta ca după bombardamente. Lucrările de reparații au durat două luni. După aceste cârpeli, alt blestem: a venit canicula lungă, iar asfaltul a făcut valuri.


„În urma caniculei stratul de rulare a fost extrem de afectat, cu văluriri și gropi, spre nemulțumirea șoferilor“, declara primarul orașului Caransebeș Marcel Vela, în momentul în care, toamna anului trecut, compania i-a solicitat aviz pentru reînchiderea celor 12 kilometri de ocolitoare, pentru noi reparații.

La fix un an de la prima închidere a drumului, se produce a doua, pentru reapararea unui pod. Oficial ”se închide circulaţia rutieră pe traseul Variantei Ocolitoare a Municipiului Caransebeş km 0+320 – 9+158, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la pod km 7+374”, conform informării transmise de Alina Sabou, de la DRDP Timiș. Închiderea traficului se face în urma unei solicitări a companiei constructoare a drumului, Copisa Constructom Pirenaica SA Barcelona – Sucursala Bucureşti: „Prin prezenta vă rugăm încă odată să ne acordaţi sprijinul în obţinerea aprobărilor menţionate, astfel încât să putem îndeplini procedura de închidere a traficului. Datorită acestei situaţii, noi ne declinăm orice responsabilitate referitoare la orice incident care ar putea interveni în această zonă“.

Potrivit unor informații, problema ar fi podul de la Valea Mică. Dacă nu s-ar interveni urgent la consolidare, construcția s-ar putea prăbuși. Până la 1 august rutele alternative recomandate pe direcţia Timişoara – Bucureşti pentru desfăşurarea traficului cu masa mai mare de 3,5 tone, sunt DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş, DN 68 Caransebeş – Haţeg, DN 66 Haţeg – Simeria, respectiv DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş, DN 58 Caransebeş – Reşiţa – Anina, DN 57 B Anina – Bozovici – Iablaniţa (Intersecţie cu DN 6).

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.