Vedete de cartier şi pseudo presă

Vedete de cartier şi pseudo presă

2
DISTRIBUIȚI

zoltanvarga 22

Chiar dacă presa tipărită e într-un declin bine ştiut, iar cea mai citită publicaţie scoasă pe hârtie în ţara noastră este fiţuica editată de unul din lanţurile de magazine din România, în online stăm bine. Avem de toate. Din când în când în peisajul media online mai apare câte o revistuţă nouă. Nu tocmai o revistuţă, fiindcă online-ul a generat cuvântul site. Unul din site-urile apărute în spaţiul nostru geografic de ceva vreme şi-a propus să fie „primul site premium lifestyle din Timişoara“. Iar menirea lor este aceea să servească ştiri despre vedete, stil de viaţă şi alte asemenea activităţi din zona generic numită „can can“. Desigur, au mai fost încercări pe piaţa locală în acest domeniu, dar acestea au eşuat. Şi fiindcă desigur, există o sumedenie de oameni avizi de „ştirile de la ora cinci“, adică cei care vor să afle ce număr poartă la pantofi vedeta care tocmai a cântat gratis în centrul Timişoarei sau care este cea mai la modă culoare la sutiene în vara 2015, e nevoie şi de asemenea publicaţii.


Care by the way, în ţările vestice au milioane de vizitatori şi un rol bine stabilit.

La noi avem însă o mică problemă. De cele mai multe ori aşa numitele vedete promovate de genul acesta de presă din România nu sunt decât nişte persoane care sunt cunoscute în cercul lor de prieteni de pe strada pe care locuiesc. Şi care în virtutea faptului că deţin nişte bănuţi se auto promovează în neştire pentru a deveni cunoscuţi şi-n strada vecină. Desigur, unii care apar prin asemenea locuri poate chiar sunt nişte vedete în cartierul lor. Iar atunci când aceste pseudo – vedete dau sfaturi despre pseudo – probleme, realizezi de fapt că printre miile de site-uri apărute peste noapte în România, e plin de „pseudo – site-uri“. La care colaborează desigur pseudo ziarişti. Desigur, avem şi mijloace de informare cât se poate de respectabile. Doar că în secolul ăsta al vitezei în care trăim, suntem tentaţi să facem click la primul lucru care ne apare pe monitor şi să credem toate tâmpeniile debitate de unii. Până una alta, nu ne rămâne decât să le urăm „noapte bună, oriunde s-ar afla!“ – cum spune vorba cea celebră din serialul Midnight Caller – tuturor vedetelor de cartier din oraşul Timişoara şi România.

2 COMENTARII

  1. Zoli, te-am invata sa nu mai folosesti „vis-a vis” in fiecare articol. E momentul sa trecem la alta lectie: „care by the way” inseamna îngrijire de drum. Mai multa atentie. Esti pe drumul cel bun. ultima parte a articolului te descrie perfect.
    Ai scris „auto promoveaza”, mai sus din alt articol aflu ca dl. Robu se „auto- promoveaza” faceti o sedinta de redactie si aflati cum este corect.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.