12 posturi scoase la concurs de Primăria Timișoara. Care sunt condițiile de...

12 posturi scoase la concurs de Primăria Timișoara. Care sunt condițiile de participare

0
DISTRIBUIȚI

Primăria Timișoara organizează un concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 19 mai, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a 12 funcții publice de execuție vacante din cadrul Administrației pentru Sănătate și Educație a municipiului Timișoara.

Candidații își pot depune dosarul de concurs până în data de 9 mai 2022.

Administrația pentru Sănătate și Educație a municipiului Timișoara (ASEMT) este o instituție publică de interes local, cu personalitate juridică, aflată în subordinea Consiliului Local al municipiului Timișoara.

Obiectul de activitate este asigurarea serviciilor publice de interes local din domeniile sănătate și educație, prioritare pentru autoritatea executivă.

Posturile scoase la concurs sunt următoarele:

  1. Consilier clasa I gradul profesional principal – Serviciul Strategii și Programe Educaționale
  2. Consilier clasa I gradul profesional superior – Serviciul Strategii și Programe Educaționale
  3. Consilier clasa I gradul profesional superior – Biroul Financiar Contabilitate
  4. Consilier clasa I gradul profesional asistent – Biroul Financiar Contabilitate
  5. Consilier achiziții publice clasa I gradul profesional asistent – Compartimentul Achiziții Publice
  6. Consilier achiziții publice clasa I gradul profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice

7.Consilier juridic clasa I gradul profesional asistent – Compartimentul comunicare, juridic, resurse umane, audit

8.Consilier juridic clasa I gradul profesional principal – Compartimentul comunicare, juridic, resurse umane, audit

9.Consilier clasa I gradul profesional asistent – Compartimentul comunicare, juridic, resurse umane, audit

  1. Consilier clasa I gradul profesional principal – Compartimentul comunicare, juridic, resurse umane, audit
  2. Consilier clasa I gradul profesional asistent – Biroul Mentenanță și Reparații
  3. Consilier clasa I gradul profesional superior – Biroul Reabilitări și Investiții

Toate posturile scoase la concurs implică studii superioare, cu diferite grade de vechime în muncă: minimum șapte ani pentru consilieri superiori, minimum cinci ani pentru consilieri principali și minimum un an pentru consilieri asistenți.


Cei interesați pot fi absolvenți de științe administrative, economice, contabilitate, finanțe, politice, sociologie, științe ale comunicării, științe inginerești, matematică, științele naturii sau științe sociale.

La acestea se adaugă probele suplimentare eliminatorii de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine sau competențele în domeniul IT.

Toate posturile sunt pe durată nedeterminată, full-time – 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.